sâmbătă, 23 mai 2009

Ics si Zero


Un joc stupid si previzibil, jucat la capete de autobuz de soferi chiulangii, de elevi mediocri care simt nevoia sa-si gadile orgoliul cu succese facile, cu solutii limitate, usor de anticipat, pe care nu-l joc pentru ca-mi jigneste inteligenta. Ma enerveaza ca imita grotesc reguli de sah, avand pretentii de autenticitate. Cineva joaca cu Ics, cineva ramane cu Zero. Se inalta o moneda, partile opteaza "Cap sau Pajura"...
De data asta s-a dat cu zarul. N-am fost de fata. Ai ales X. Ics are prima mutare (cica ar fi echivalent cu albele). Deschide agresiv, sacrific pioni, siciliana e tot ce pot sa opun, caci mie mi-a ramas Zero, prin neprezentare...
Ce? Ca n-am banuit ca se face vreo tagere la sorti, ca ma paste vreo partida de joc stupid si lipsit de orice fair-play? E problema mea. Va trebui sa joc cu Zero si sa castig!

Niciun comentariu: