marți, 19 mai 2009

Canibalii

... Ar fi trebuit sa fie partenerii mei de drum in aceasta vacanta...
...I-am ales pentru ca sunt aurii (ca soarele), luminosi, zambitori, prietenosi... scanteiau printre toate incaltarile terne sau tipatoare...
Mi-au facut cu ochiul, mi-au declarat ca pe mine m-au asteptat (era ultima pereche si, culmea! numarul meu, care e undeva intre numere),
m-au agatat dupa toate regulile...
...Insa, stim cu totii ce se spune: "aparentele inseala". Disimulati sub fata asta ingenua, s-au dovedit a fi niste canibali feroce, mancatori de calcaie...
Asa ca m-am intors la vechii mei papuci credinciosi in care ma simt comod si atat... am renuntat la pretentia de a avea soarele la picioare... E clar, ma caracterizeaza: ma las usor dusa de nas de tot ce luceste si imi doresc mereu mai mult decat e de dorit.

Niciun comentariu: