luni, 3 noiembrie 2008

Lucrurile sunt simple

De-a lungul timpului am fost nevoita sa fac fata multor incercari (sunt convinsa ca nu sunt nici prima si nici ultima femeie care trece prin greutati). Am fost pusa in fata unor situatii dificile, nu atat pentru mine, cat pentru faptul ca implicam si alte persoane dragi mie... M-am obisnuit sa ma gandesc la implicatiile gesturilor mele si atunci cand vreau ceva pentru mine sa ma gandesc daca bucuria mea nu este nefericirea altora.
Cu timpul am inteles ca exista solutie la orice problema, cu conditia sa nu te pripesti. Sa stai, sa judeci toate variantele, sa calculezi fiecare miscare - si a ta, si a celorlalti - sa stii sa astepti...
Sigur, toate acestea vin cu timpul. Este singura compensatie pe care ti-o ofera trecerea timpului - intelepciunea.
Am trait astfel si acum sunt rasplatita - viata mea e mai frumoasa ca oricand. Nu e perfecta, dar e MAI FRUMOASA CA ORICAND. De ce ? Pentru ca am descoperit lucrurile simple: bucuria, iubirea, emotia, sentimentul datoriei implinite fata de cei de langa mine...
Din prea-plinul acestei bucurii de a trai s-a nascut acest blog. Aceste stari minunate simt nevoia sa le impartasesc si altora care sunt, poate, mai nefericiti ca mine. Si, mai ales, vreau sa le arat cum pot sa ajunga sa treaca prin toate furtunile vietii si, in loc sa fie "terminati", sa simta ca sunt niste persoane puternice, pe care viata le rasplateste pentru ca nu s-au lasat invinsi.

Niciun comentariu: