vineri, 28 noiembrie 2008

I wish

Vine un sfarsit de saptamana nebun cu alegeri, Ziua Nationala, Sfantul Andrei...
Telefoane, "braking news", agitatie.
Eu, in tot acest iures, jucand rolul - felicit cunoscuti, merg la vot, gatesc, deretic...
De 1 Decembrie am sa ma trezesc de dimineata, sa vad parada militara, la tv, ca in fiecare an.
Ochii imi sunt pe calendar - Noiembrie s-a dus. E luna in care cad in neagra melancolie, imi fac bilantul, ma intalnesc cu mine altfel decat in restul anului.
Dar vine Decembrie care, obligatoriu, dar obligatoriu! va face pe toata lumea fericita!
Reclamele cu luminite, ho-ho-ho si clopotei, colinde, vedete si vedeti care ne asasineaza cu revarsarea de urari... Guvern, si pana la guvern, combinatii, negocieri, targuiala...
Si daca vrem sa iesim din casa, unde toate astea vor iesi din televizor, ne vom inghesui pe trotuare, in magazine... Spiritul Craciunului, prezent deja, ne va calca in picioare pana pe 7 ianuarie, anul viitor.
Totusi, imi doresc si eu ceva de Craciun. Milk ant toast and honey, some coffee... si sa fii si tu pe-aproape.

2 comentarii:

Anonim spunea...

depinde de ce înseamnă aproape...

B85CSP spunea...

langa-pe-sub-in...