vineri, 5 decembrie 2008

Asteptand in statie

Sunt trista!
Tocmai ce a trecut o sansa pe langa mine...
Lasa, sansele astea sunt ca masinile I.T.B.-ului – vine alta! Era si un truc cu tigara – cum aprinzi una, vine masina… Deh, eu m-am lasat de fumat acum vreo trei luni…
Dar am rabdare.
In asteptarea sansei, in lipsa tigarilor, am sa merg la scoala. Mos Nicolae mi-a adus deja cadoul - sambata, pe 6 decembrie, am cursuri de la 9 la 18, sute de pagini… Am sa ma afund in ele cu totul si metafizica o sa fie doar un obiect de studiu. Sigur, voi lua note mari la examene – tot ce scrie in cartile alea eu am trait deja.
E destul de citit, deci am rezolvat si Craciunul.
De ce-as fi trista ?!...

3 comentarii:

Marius spunea...

Nu o sansa. Un moment ! Asta cred eu.

Anonim spunea...

o sansa, un moment, o clipa... mereu vin altele, mai bune, mai ofertante, mai tentante :)

B85CSP spunea...

Da, Marius - un moment. Asta s-a dovedit a fi!
Anonimule, multumesc de optimism! Foloseste sa gandesti pozitiv.