luni, 11 noiembrie 2013

Trăiesc în lux, ceea ce vă doresc și vouă!

Îmi permit să spun ce vreau, când vreau, dacă vreau, cui vreau.
Îmi permit să muncesc când vreau, cam ce vreau, pentru cine vreau.
Mi-am permis să şterg nişte kilograme de pe mine, şi automat s-au şters nişte ani. Încap în haine de acum niște ani ceea ce nu e puţin lucru.
Descopăr oameni noi cu idei, fac politică, urc. Visez şi mi se împlineşte, părinţii sunt vii, simpatici şi am patru :)
Copii s-au înmulţit (a se traduce că am lângă mine oameni tineri pe care îi iubesc ca pe copiii mei) și viitorul se vede bine aici, în arealul meu de răspândire.

4 comentarii:

Vocea-de-departe spunea...

Cu alte cuvinte, viaţa poate fi şi frumoasă. Mă bucur pentru tine.

B85CSP spunea...

Da, viaţa e frumoasă, dar de ce-mi doresc să fie perfectă?!...

Decenu spunea...

Chiar daca ar fi perfecta, tot ai gasi un nod pe undeva. Sau vei gasi un loc din viata in care ar putea exista un nod... :)

B85CSP spunea...

Par cârcotaşă? Sunt greu de mulţumit? Nu, lucrurile sunt mult mai simple - am învățat să mă bucur de ce am azi, acum. "Carpe diem" este slogan de supraviețuire.