vineri, 11 decembrie 2009

Am primit

aceste vorbe în dar de ziua mea:

"Descoperă pacea sufletească să poţi accepta lucrurile care nu pot fi schimbate, forţa, ca să poţi schimba ceea ce poate fi schimbat şi înţelepciunea ca să-ţi dai seama care este diferenţa dintre cele două categorii"

Dacă aş spune că mi-au plăcut, ar fi neadevărat şi prea puţin.
Dacă aş spune că m-a impresionat faptul că cineva a ales pentru mine, dintr-un maldăr de felicitări gata scrise, pe aceasta şi nu alta, ar fi mai aproape de adevăr.
Înseamă că mai sunt oameni în jurul meu care chiar înţeleg despre ce este vorba în propoţizia care sunt.
M-a mai surprins plăcut că cineva s-a gândit să imprime aşa un text pe o felicitare. Se pare că se vinde profunzimea unui gând ca dar la aniversare, de vreme ce marketingul făcătorilor de felicitări a optat pentru un astfel de înscris.

Mulţumesc, Daniela, pentru alegere, pentru că înţelegi, pentru tot!
Mulţumesc şi celorlalţi colegi ai mei. Restul, felicitările, masa şi ce-o mai fi, după Anul Nou, când ne vom mulţumi unii altora definitiv.

4 comentarii:

Vocea-de-departe spunea...

"Fericirea nu depinde de ceea ce ne lipseşte, ci de modul în care administrăm ceea ce avem."
Fii fericită. Zâmbeşte. Trăieşte.
La mulţi ani !

B85CSP spunea...

Mulţumesc pentru acest dar special!
Aşa am să fac, promit! :)

contesa spunea...

stiam felicitarea. am vazut-o si eu in magazin...sunt cateva felicitari din astea frumoase cu ganduri frumoase si deep

n-am mai primit demult felicitari, si tot mi-am zis ca ma pun iar sa scriu scrisori, sa renunt la email...sa trimit scrisorile prin posta, si tot n-am reusit...
felicitari...uneori am confectionat eu felicitari pt prietenii mei :)

dar ziua ta a fost parca luna trecuta, nu?

B85CSP spunea...

Da, a fost pe 15 noiembrie, iar felicitarea a venit cu oarecare întârziere pentru că am fost greu de găsit de ziua mea. Am fugit la Constanţa.