miercuri, 24 iulie 2013

Două poze într-o zi


1. Ziua a început cu Marco, are 13 ani şi azi a gătit ce ştie el mai bine: pancakes (aşa le zice el la friganele) pentru mine, mama lui şi un domn care le renovează ceva la apartament. M-a luat de mână şi m-a dus în copilăria mea, a fiicămi şi a multora cu gustul şi mirosul de paine înmuiată în lapte, dată prin ou și prăjită... Mi-am amintit când mi-a făcut mama ultima dată aşa o delicatesă şi când eu însămi am prepara-o pentru copilul meu.
Mi-a pregătit şi un suc de mere delicios. :)
 
 
 
2. Feriţi-vă! Această maşinuţă drăguţă e condusă de doi tineri periculoşi. Ea, la volan, opreşte şi pune avariile când ţi-e lumea mai dragă şi nu-i pasă că tu nu mai poţi să schimbi banda să poţi să mergi unde ai plecat, iar dacă o claxonezi şi-i zici că ai oprit, ok! dar e cazul să mai şi pleci, îţi frânează în faţă ca ultima boarfă care te târăşte prin asigurări şi constatări pentru că, n'aşa, ai lovit-o din spate. Şi dacă am fost suficient de agilă şi prezentă să-i evit frâna dementă, a coborât urangutanul din drapta care m-a jignit, m-a înjurat şi mi-a atătat tot felul de chestii. Regret că n-am reuşit decat să fac această poză. De ce nu m-am dus la poliţie? Pentru că eram obosită şi nu cred că poliţia ar fi rezolvat ceva.
 
 
 
 
 

Niciun comentariu: